GARANTIE VOORWAARDEN VAN EEN REFURBISHED IPHONE
Tijdje terug een Refurbisched iPhone aangeschaft, maar vertoont deze nu al mankementen? Wat vervelend om te horen! Wanneer je een nieuwe telefoon aanschaft verwacht je natuurlijk dat deze voor een lange tijd mee gaat. Gelukkig geven we bij We Repair All in de meeste gevallen tot wel 12 maanden garantie. Uitzonderingen op de regel van 12 maanden garantie zijn de accu/batterij en het touchscreen. Deze twee onderdelen hebben een garantietermijn van zes maanden. De microfoon/luidspreker (met uitzondering van vocht of stofschade), WiFi en overige netwerken (zoals 3G en 4G, bij geen WiFi ontvangst), Moederbord problemen (zoals software foutcode of netwerken), knoppen (met uitzondering op de Touch ID functionaliteit) en kleine onderdelen zoals de trilmodule vallen wel onder de garantietermijn van 12 maanden.
De volgende problemen vallen helaas niet onder de garantievoorwaarden:
• Problemen buiten de garantieperiode van 1 jaar
• Bij gebroken, loszittende en/of gescheurde onderdelen
• Val- of stootschade, bijvoorbeeld een deuk
• Een gebroken of verbogen simkaartlezer
• Gebogen toestellen • De Touch ID functionaliteit
• Laadconnector vies of beschadigd
• Alle vocht/waterschade gevallen
• Gebroken cameralens of stof achter de lens
• Er wordt géén garantie gegeven op de waterdichtheid van de iPhone 7/8/X (Plus) toestellen.
• Bij iPhone 7/8 (Plus) is het niet mogelijk de home button te vervangen. Daarom kunnen wij hier helaas geen garantie op geven.
• De Face ID functionaliteit bij de iPhone X/XR/XS Of hoger